Facebook реклама для лідів – як це працює. Налаштування та відгуки.
Facebook реклами для лідів. І так, давайте розглянемо, що за звір.
Сам користуюся контекстною рекламою Facebook досить недавно, раніше використовував google adwords, але як не налаштовував її, гроші йшли на вітер. Причому з підтримкою спілкувався не раз, начебто все й налаштовано було добре, але кліків море а результатів, дзвінків та продажів немає майже.
Ось задумався про альтернативу – facebook рекламу. І тут одразу в очі впала реклама для лідів. І так, давайте ж розглянемо що за звір!
Facebook реклама для лідів
Давайте спробуємо розібратися, для кого і для чого потрібний цей вид реклами?
Уявімо ситуацію, коли Ви тільки розпочали свій бізнес. У Вас не так багато фінансів на рекламу, а клієнтів хочете отримати зараз. Тоді реклама для лідів – це для Вас. Давайте розберемося, як працює реклама для лідів.
Допустимо Ви любитель соцмереж, і часто заходьте у профіль почитати свою стрічку. І тут у стрічці ненав’язливо утворюється реклама. Красива картинка, текст якийсь, і Ви просто клацаєте заради інтересу, ось просто Вам цікава дана послуга або товар, Ви хочете з ним/нею ознайомитися. І Ви клацаєте, дивіться та закриваєте сторінку, тому що Ви просто не готові купувати. І тому що Ви роблять багато! А рекламодавець за кожен клік сплачує гроші.
Тепер розглянемо варіант із рекламою для лідів. Тут все також Ви бачите рекламу в стрічці, в якій кнопка “подати заявку”. І тут опа, Ви навіть якщо клацнули на неї, перед Вами форма для введення контактних даних (телефон, імейл). І Ви задумаєтеся, чи правда Вам потрібна дана послуга чи товар, перед тим, як залишити свої дані, правда?
Так ось суть реклами для лідів у тому, що Ви платите за заповнення Вашої форми (ліда) невелику ціну. І як правило, це вже “підігріті” майбутні Ваші клієнти, тому що вони готові до контакту з Вами!
На своєму прикладі, я покажу, скільки у мене лідів було за 7 днів за бюджету 60$:
Порівняння результатів google adwords та Facebook реклама для лідів
Для порівняння, можу навести Вам приклад. У google adwords за такого ж бюджету в 60$ я міг не отримати не одного дзвінка (клієнта).
Остання моя крапля була заряджена 500 грн з яких я не отримав жодного дзвінка 🙁 Це сумно.
Спробувавши Facebook реклама для лідів, мені стало цікавіше, клієнти живі, та їх потрібно ворушити, дзвонити, вести з ними роботи. Але це краще ніж нічого, погодьтеся.
І так, власне, є висновки.
Спробуйте, однозначно потрібно пробувати! Мені результат сподобався. Я крутитимуся далі, буду збільшувати бюджет і налаштовувати рекламну кампанію для поліпшення конверсії.
Буду радий коментам.