Біржа посилань під Google gogetlinks для просування сайтів у google

Опублікував
Yurii
Перегляди
21.10.2018
Біржа посилань під Гугл

Біржа посилань gogetlinks – сьогодні мова піде про неї.

Небагато вступу. Усі знають, просто зробити СЕО оптимізацію на сайті – цього мало. Просто прописати теги, вставити в текст ключові слова і чекати доки сторінка вийде в топ google – це далеко не все, що потрібно зробити. Ну на СЕО оптимізації ми не будемо зупинятись у цій статті. Розглянемо одну з найстаріших і надійних бірж посилань – googetlinks. Сам особисто користуюся біржею gogetlinks посилань для просування своїх сайтів, чого і Вам раджу.

У чому ж хороша біржа посилань під Google gogetlinks?

Перше, що нам потрібно, це зареєструватися в системі. Для цього переходимо за цим посиланням. У правому верхньому кутку натискаємо “Реєстрація”. Докладно зупинятись на реєстрації не будемо. Якщо виникнуть труднощі, відповім у коментарях.

Приступимо до огляду та налаштування кампанії.

Зручний, простий і зрозумілий інтерфейс для оптимізатора та вебмайстра (залежно від того, чи збираєтеся Ви купувати посилання або продавати їх:

Налаштуємо нашу першу кампанію в біржі посилань під Google gogetlinks

Додавання/редагування компанії на біржі посилань під Google gogetlinks. Тут також усе просто.

Вказуємо основну інформацію: назву компанії, типи оглядів (мене цікавлять лише статті), адреси та тексти посилань (анкори). Якщо Ви використовуєте систему для просування google, розміщуйте безанкорні посилання, тобто посилання без текстів (анкорів). Вказуєте необхідну кількість посилань, що закуповуються для певного посилання Вашого сайту. Я вказав 6. Також вибрав ручний режим роздачі посилань, мені так зручніше.

Вказуємо майданчики для розміщення на біржі посилань під Google gogetlinks

Вказуємо, на яких сайтах ми готові розміщувати наші посилання (статті). Тобто, вибираємо тематику. Тут я рекомендував би Вам вибирати схожу тематику з Вашим сайтом. Я вибрав (бізнес та хай-тек). Якщо Ви не хочете купувати посилання на сайтах, що спамовані посиланнями (чого я категорично не рекомендую робити), ставимо галочку на “Ігнорувати сайти, що беруть участь в автобіржах”.

Заповнюємо, на яких сторінках Ви готові розмістити посилання. Тут все стандартно, у коментарі до завдання можна вказати Ваші побажання за статтею та її розміщенням. Я вказав що хочу що б посилання було оточене ключовими словами, які релевантні сторінці, що просувається.

Встановіть ціни, які Вам підійдуть. Рекомендую встановити як середні за системою. Система сама визначить середні ціни.

Оце все. зберігаємось, і у нас готова кампанія.

Біржа посилань під Google gogetlinks. Пошук майданчиків для розміщення посилань.

Після створення рекламної кампанії нам потрібно вибрати майданчики (сайти), які нам підійдуть для розміщення. Для цього перейдемо на вкладку “Каталог майданчиків”

Вгорі ми бачимо встановлені системою фільтри. Можна скористатися ними. Якщо Ви більш просунутий сеошник, можна налаштувати свій фільтр за параметрами відбору майданчиків. Він знаходиться ліворуч. Після налаштування фільтра можна зберегти його.

Якщо Ви просуваєте сайт у google, рекомендую відразу вибрати перемикач у положення google (у лівому верхньому кутку).

Відсортувавши майданчики заздалегідь фільтром, Ви можете вибрати цікаві майданчики, вказати для них Ваш анкор (посилання, які ми раніше додали до кампанії) і відзначити на покупку. Також можна застрахувати вибрані посилання (докладніше наведіть на ? в нижньому правому кутку таблиці). Я користуюсь страховкою.

Рекомендації щодо вибору майданчиків для розміщення статей у біржі посилань під Google gogetlinks

насамперед відфільтруйте майданчики за потрібною Вам ціною. Як правило, дорогі майданчики якісніші, але це не правило, може бути і навпаки.

Головні показники на які потрібно звертати увагу при виборі майданчиків під google, це траст, трафік, посилання та індексація. Що означають дані показники, Ви можете прочитати, навівши на ? біля них.

Наведіть на сам сайт, і Ви побачите докладнішу інформацію про сайт. Зверніть увагу на вік сайту (що більше він тим краще), на ТІЦ (якщо просуваємося в яндексі чим більше він тим краще), перегляньте приклади розміщення статей.

Припустимо, ми відібрали кілька майданчиків, вказали для них анкори (наші сторінки), замовили їх.

Загальна сума заблокується на Вашому рахунку та замовлення потраплять на вкладку “Пропозиції”

Тепер потрібно почекати, поки вебмайстра напишуть статтю і вставлять в неї Ваше посилання (анкор). Після розміщення статті у Вас буде можливість перевірити та затвердити статтю, або відправити на доопрацювання. Все листування з вебмайстром можна вести через систему особистих повідомлень, просто клацаєте на конвертик навпроти майданчика.

Усі схвалені Вами майданчики перейдуть на вкладку “Оплачені”.

У цій статті ми ознайомилися з посилальною біржею gogetlinks, а також розглянули базове настроювання кампанії, пошук майданчиків та закупівлю посилань на біржі посилань gogetlinks.

Якщо у Вас будуть додаткові питання, ставте у коментарях!

5/5 - (2 голоси)